Klacht Doublepoint.nl: Doublepoint verkoopt producten die ze niet kunnen leveren en betaalt geld niet vlot terug.

Gebruiker1555890868

Doublepoint verkoopt producten op de website die ze niet kunnen leveren. Na bestelling word ik gebeld dat de levertijd niet direct (zoals op website) maar een week is. Na twee weken bel ik terug omdat ik niets hoor: is de levertijd voor een van de bestellingen opeens 6 maanden. Toch vond Doublepoint het niet nodig om mij daar even over te bellen.

Uiteindelijk bijbetaald voor vervangend product en vanaf dat moment belooft Doublepoint telkens aan de telefoon de producten klaar te hebben staan en direct ("Ik heb ze hier staan en ga ze meteen persoonlijk versturen") te verzenden. Maar telkens gaat er een week voorbij en komt er niets en gaat het riedeltje weer opnieuw.

Na bijna 3 maanden aan het lijntje de order geannuleerd, maar dan begint het volgende gezeur: terugbetaling kan twee weken (!) duren. Echter is er na twee weken nog steeds geen terugbetaling. Maar weer bellen en legio smoesjes: "staat in de order", "sorry, ik maak het meteen as-we-speak over" etc. Mondjesmaat komt de helft van het bedrag aan.

Op e-mails dat de rest niet binnen is wordt niet meer gereageerd. Bel je nog maar eens, krijg je weer dezelfde medewerker aan de lijn die doet alsof hij van niets weet en mag je weer het verhaal uitleggen en krijg je een belofte dat je teruggebeld wordt.

Inmiddels heeft Doublepoint al maandenlang meer dan 1000 euro van mij in hun zak en hebben ze niets geleverd. Na veel moeite nu pas de helft van het geld terug.

Koop hier niets! Ze kunnen niet leveren wat ze aanbieden en je bent uren kwijt met aanhoren van valse beloftes over levering en terugbetaling.

- Geen producten aanbieden die niet geleverd kunnen worden;
- Als er iets onverwachts niet geleverd kan worden de klant pro-actief bellen of mailen;
- Als je je belofte vervolgens niet kan nakomen de klant direct terugbetalen ipv aan het lijntje houden.

Doublepoint.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Gebruiker1555890868
    Vlot teruggebeld door Doublepoint en uitstaande bedrag is direct betaald.

Blijf het lastig vinden om de hele gang van zaken te beoordelen: alle drie de medewerkers die ik gedurende de laatste maanden heb gesproken zijn telkens erg vriendelijk en behulpzaam. Dat heeft er voor gezorgd dat ik niet veel eerder de bestelling annuleerde. Het lijkt toch op knulligheid, maar ben ook niet de enige.
    Afgesloten.

Voor mij is dit afgehandeld, na veel frustratie. Ik zou nog teruggebeld worden door Doublepoint met een goedmakertje. Dit is echter niet meer gebeurd, maar heb hier ook geen behoefte aan. Ben namelijk niet voornemens om hier weer wat te bestellen omdat ik bang ben dat er een moment komt dat ze niet meer terug kunnen betalen en dat ze goederen niet geleverd krijgen van de leverancier.

Hoewel ik niet weet wat er precies speelt is uit de vele vergelijkbare klachten duidelijk dat goederen niet op voorraad zijn en dat geld niet snel terugbetaald kan worden.

Hoop dat ze het kunnen oplossen en dat dit soort klachten hier niet meer verschijnen. Het zijn wel prettige mensen om mee te praten en ze nemen de telefoon op als je belt.

Gebruiker1555890868

Ook een klacht indienen over Doublepoint.nl?