Klacht Doublepoint.nl: Komen afspraken niet na, verkopen op site end of life die niet leverbaar is.

Klachtnummer
# 381940
Gebruiker
Ih
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Had een subwoofer besteld. Zou binnen 24h geleverd worden. Na 3 dagen nog geen subwoofer. Na bellen werd mij gezegd dat ik oude apparaten me terug wilde geven, daarom duurde het langer want zo kon het niet met post nl weg.
Mijn reactie ow ok, ik lever niets in krijg ik nu mijn sub. Antwoord: ja ik geef het door dan zal hij er uiterlijk overmorgen zijn.
Weer 3 dagen later.... geen sub (wel betaald via afterpay) weer bellen...
Antwoord: helaas u heeft een 2e kans besteld maar deze was te erg beschadigd dat wij van mening zijn deze niet te kunnen sturen. Waarom dan op de site zetten? En overigens nog steeds??
Maat goed ok vraag wat nu?
Meneer u krijgt een nieuwe sub tegen de betaalde prijs. Eerste gedachten is dat is netjes. Weer n week verder... Nog geen sub.
De sub was end of life dus kon niet meer geleverd worden ( info van leverancier die ik zelf benadert heb)
Weer bellen. 6 x smeken op geld retour.
Steeds de schuld bij afterpay leggen terwijl hun geen annulering door gaven.
Geld is nu na 4 weken verder retour.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje voor de levering van een subwoofer tegen speciale prijs . Echter nog steeds niets vernomen.

Gewenste oplossing

Afspraak na komen. Stoppen met liegen. Site up to date maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Doublepoint.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Doublepoint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen