Opgelost door Douche-Concurrent.nl: Ik krijg geen geld terug voor een spiegel die ik wil retourneren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 407687
Gebruiker
AJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil graag een spiegel retourneren maar dit mag niet. De spiegel is via de website besteld maar in de showroom met behulp van de medewerker.

Omdat ik in de showroom geweest ben krijg ik geen geld retour. Wel als ik via internet had besteld. Terwijl ik het wel thuisbezorgd heb gekregen met post. Nl. De spiegel zit nog ongeopend in de doos.
Nu krijg ik alleen een tegoedbon waar ik niets aan heb want ik heb alles al bij hen besteld en ze hebben geen spiegel die wel mooi past.

Ik kan nergens vinden dat dit een beleid is. Ik vind het bizar en ik wil de spiegel retourneren en mijn geld terug.

De oplossing

Dat ik geld terug krijg voor een spiegel die ik wil retourneren. Zoals op de website staat.

1 reactie

  1. Auteur
    Douche-Concurrent.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Zoals zojuist besproken hebben we dit netjes afgehandeld en kunt u de spiegel aan ons retourneren en krijgt u uw aankoopbedrag retour.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mocht toch de spiegel retourneren en er werd aan alle afdelingen doorgegeven dat het beleid is dat je vanuit de showroom dus niet mag retourneren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Douche-Concurrent.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen