Opgelost door Douche-Concurrent.nl: Levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69754
Gebruiker
Mell
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw
Op 28-06-2014 heb ik een contract met het bedrijf gemaakt. Het afspraak is geweest om binnen 4 of 6 weken mijn producten te mogen krijgen. Vandaag heb ik met hun telefonisch contact opgenomen om precies te wetten wanneer worden mijn producten thuis bezorgd. Deze week is de vijfde week. Tot mijn verassing vandaag heb ik van hun gehord dat we nog twee of drie weken moeten wachten. Dat toestand is echt vervelend voor ons. Het is sprake over schade die door hun vertraging gemaakt is. Op basis van ons afspraak hebben we andere afspraken gemaakt ( loodgieter en met de monteur). Dat kan niet meer doorgaan.

De oplossing

Voor bovenstaande argumenten wil ik uiterlijk op 8 augustus 2014 mijn producten binnen krijgen.
” Artikel 11 - Levering en uitvoering
... of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
Op hun website staat “http://douche-concurrent.nl/stoomcabine-met-whirlpool. Dus “FabrikantDouche Concurrent
Availability: 2 - 4 weken”.
Bedankt voor uw tijd en uw aandacht,
Met vriendelijke groeten,
M. Crisan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Douche-Concurrent.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mell
    Datum
    Ik wil het klacht stoppen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy