Klacht Douche-Concurrent.nl: Reiskostenvergoeding ivm de FOUT VAN Douche-Concurrent

Tekin

Vanaf Eindhoven zijn we op 5-9-'15 naar het filiaal DC Douche-Concurrent te Schiedam gereden met de auto. Hier hebben we SAMEN MET HET FILIAAL een bestelling geplaatst over het product (toilet) die wij op 3-10-'15 ook weer vanaf Eindhoven naar Schiedam hebben gereden om het ZELF op te halen.
We hadden op 3 okt een aannemersbedrijf gehuurd en afgesproken om het toilet te laten monteren bij ons thuis, toen we het pakket opende was het de VERKEERDE toilet incl. VERKEERDE aansluitingen! Dit was TE zonde van het kostbare tijd zowel de aannemersbedrijf en ons eigen tijd! Alhoewel dat we in het filiaal met de medewerker de bestelling hadden geplaatst was het alsnog VERKEERD gegaan.
Ik heb meerdere malen het filiaal gesproken om samen tot een oplossing te komen, HELAAS werd mijn voorstellingen niet geaccepteerd.
Uit eigen initiatief ben ik op 5-10-'15 weer in de auto gestapt om alles te retourneren. Want Douche-Concurrent deed heel lastig om met het pakket(post) te retourneren.

- Totaal heb ik 3 keer op en neer gereden van Eindhoven naar Schiedam ik wil een totaal reiskostenvergoeding van € 150,- voor mijn benzine en voor de NUTTELOZE tijd die IK EN HET aannemersbedrijf erin gestoken hebben!
- Daarnaast heb ik ook parkeergeld betaald voor de 3 dagen (= 3 uur) ik wil de parkeerkosten die ik heb betaald terug: 3uur x € 1,80 tarief = totaal € 5,40
- De ZEER ontevreden klant (IK) en de aannemersbedrijf, mogen jullie er nog over na denken hoe frustrerend het is en dat ik nu bij een ANDER BEDRIJF een nieuw Toilet moet uitzoeken/kopen. Dit kost allemaal tijd en het huis is dan ook nog eens niet op tijd af!
- Door deze ontevreden situaties (door U genoteerde verkeerde bestelling INCL. aansluiting) wil ik in de toekomst GEEN FACTUUR plaatsen / NIET tot een aankoop gaan bij jullie.
- Nogmaals ; met de enigste voorstel die door jullie werd geuit: Showmodel toilet waarmee jullie het wilde ruilen PAST NIET bij de aansluitingen die wij thuis hebben.

Douche-Concurrent.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Douche-Concurrent.nl?