Klacht Douglas: Aantal te verzilveren giftcards in de webshop van Douglas per aankoop is beperkt tot maximaal 3.

H.A.M. Dreef

Ik wilde 7 giftcards verzilveren in de webshop van Douglas. Ik had berekend, dat ik dan nog maar zo’n € 6,00 hoefde bij te betalen. Maar niets was minder waar. Het bleek, dat ik maximaal 3 giftcards per aankoop in de webshop kon verzilveren. Dus moest ik nog € 41,00 bij betalen.
Bij navraag bij Douglas kreeg ik het antwoord, dat het technisch niet mogelijk was om in de webshop meer dan 3 giftcards per aankoop te verzilveren. In de winkels van Douglas is dat wel mogelijk.
Mijn idee is: een giftcard staat voor geld. De giftcard moet altijd, zowel in de winkel als in de webshop, zonder beperkingen verzilverd kunnen worden.

Ook online in de webshop moet je een onbeperkt aantal giftcards per aankoop kunnen verzilveren.

H.A.M. Dreef
    Tot nu toe heb ik nog geen reactie gehad. Waarom zou het technisch niet mogelijk zijn om meer dan drie giftcards te verzilveren online? Dat zou toch softwarematig wel mogelijk moeten zijn.

Uiteindelijke oplossing Geen oplossing