Klacht Douglas: Bestelling bezorgd bij buren, zij raken het "kwijt".. jammer dan?!?!

Klachtnummer
# 84520
Gebruiker
camstel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb op 4 november 2014 een bezorger van DHL aan de deur gehad die twee pakketten van Douglas wilde bezorgen.
Omdat ik niet thuis was, kon de bezorger het pakket niet leveren.
Hij had het een dag later opnieuw kunnen proberen.
Toch besloot de bezorger bij nummer 11 aan te bellen; een studentenhuis.
Daar heeft een meisje de pakketjes in ontvangst genomen.
Pas een week later kon ik iemand van nummer 11 bereiken en deed iemand open.
Toen bleek dat de desbetreffende persoon inderdaad de pakketjes in ontvangst had genomen, maar ze nu niet wist waar ze waren gebleven.
Omdat de pakketten in een studentenhuis zijn bezorgd, neemt niemand verantwoordelijkheid over die pakketten en kan het zelfs betekenen dat iemand ze zomaar mee heeft genomen.
Er komen daar zoveel mensen over de vloer...
Studenten zijn gewoon laks, wat dat betreft.
Kortom: de pakketten waren kwijt.
Ik heb dit gemeld aan Douglas, ik heb namelijk mijn spul niet ontvangen.
De reactie was: jammer voor u!

De oplossing

Ik zou graag willen dat Douglas of:
1. het geld terug betaalt
2. de artikelen opnieuw opstuurt
3. bij DHL verhaal gaat halen waarom zij in godsnaam denken dat afleveren bij een studentenhuis een goed idee is en niet gewoon bij mijn buren op nummer 17 of 13 OF de dag erna leveren. wellicht voelt DHL zich verantwoordelijk en krijg ik het bedrag terug van DHL
4. de rekening stuurt naar mijn buren op nummer 11

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douglas?