Klacht Douglas: Bestelling tweemaal kwijt, geen service

S. Vonk

Tot mijn grote teleurstelling ben ik al vanaf 24 november jl. aan het wachten op mijn bestelling via Douglas.nl

Ik heb op 27 november jl., 28 november jl. en 1 december jl. diverse keren telefonisch contact gezocht nadat mijn bestelling ‘kwijt’ was geraakt tussen het Douglas magazijn en DHL.

Op vrijdag 1 december jl. is het pakket opnieuw verstuurd en zou het hopelijk op 2 december jl. bezorgd worden.
Op 4 december jl. weer telefonisch contact gezocht omdat mijn bestelling wederom niet bezorgd werd, het pakket was wederom ‘kwijt’ geraakt.

Ik zou dezelfde middag of in ieder geval 5 december jl. in de ochtend worden teruggebeld. Op 6 december heb ik een klacht ingediend, waarop ik tot op heden geen reactie op heb ontvangen.
Inmiddels is het 8 december 2017 en zit ik nog steeds te wachten op een reactie, leidinggevende Rowena is vandaag niet aanwezig, ik word morgen teruggebeld….

Ik ben diep teleurgesteld in Douglas. Fouten worden overal gemaakt maar ik zie dat als een uitgelezen kans om je klantenservice te tonen. Douglas heeft hierin enorm gefaald door zeer reactief op te stellen, achter procedures te verschuilen en afspraken keer op keer niet na te komen. Ik ben al jaren een trouwe klant maar ik voel mij totaal niet serieus genomen en ben hier ontzettend geïrriteerd over

Annuleren bestelling, geld terug en excuses

Ook een klacht indienen over Douglas?