Klacht Douglas: Douglas geeft geen prijs garantie en verwart mensen met 'kortingen'.

Generic90

Op 3 november heb ik 2 bestellingen geplaatst: de eerste van €132,18 en de tweede van €24,79. Één week later is er singles' day - 11 november. Douglas heeft opeens op bijna alles 25% korting. Vrijwel alle van mijn producten die ik besteld had, zijn dan dus 25% afgeprijsd wat mij een flinke besparing zou opleveren. Ik heb Douglas gevraagd of dat mogelijk is: heel veel concurrenten bieden prijs garantie van minimaal 14 dagen. In principe kon ik toch ook bij Douglas mijn aankopen terug met de bon naar de winkel brengen en opnieuw kopen en dus op zo'n manier 25% minder betalen. Maar ik koos voor een makkelijkere manier - een email naar Douglas te sturen en een bezoek aan de winkel op een mooie zaterdag te besparen. Helaas kreeg ik een bericht dat ik geen recht op prijs garantie heb en dat ik beter kortingen in de gaten moet houden.
Over het algemeen vind ik de kortingen op Douglas bijzonder verwarrend: er zijn er "zo veel" dat vrijwel alles "afgeprijsd" is, hoewel bij concurrenten de prijzen net zo laag zijn zonder 'glimmende' kortingen. De enige reden om naar Douglas te gaan zou zijn om de fysieke winkels te bezoeken en met aardig personeel in gesprek te komen, advies krijgen. Maar na zulke ervaringen overweeg je of het misschien beter is om ergens anders te gaan shoppen.

Ik ben ontevreden en als Douglas kaarthouder ook beledigd dat zoiets simpels niet geregeld is.

Ik ben ervan overtuigd dat ik een recht op 25% van het bedrag terug moet krijgen. Als dat niet het geval is dan is het bedrijf veel minder hoogstaand dan ik het heb verwacht.

Generic90

Ook een klacht indienen over Douglas?