Klacht Douglas: Douglas wil geld biet teruggeven nadat het pakket is zoekgeraakt.

Jeroenstel

Zondag 10 december heeft mijn vrouw een pakketje besteld bij douglas. Maandag 11 december zou het geleverd worden en alles is al betaald. Toen het pakket er op donderdag nog niet was heeft mijn vrouw een mail gestuurd naar douglas met de vraag hoe of wat. Gevraagd werd om een bestelnummer en die heeft mijn vrouw netjes gegeven. Geen reactie verder meer. Op vrijdag maar eens gebeld en dan krijg je zon heerlijk chagrijnig mens aan de telefoon die verteld dat het tot dinsdag 19 december duurt voordat ze eventueel heel misschien meer weten over waar het pakket is.
Nu is het maandag 18 december en word mij verteld dat we nog even 5 werkdagen mogen wachten tot er een oplossing komt. Dus stiekem nog wel wat dagen extra aangezien kerst er ook nog tussen zit.
Ik wil de bestelling annuleren maar dat mag gewoon niet!
Ze komen steeds met hetzelfde antwoord maar als ik meld dat ik mijn geld terug wil willen ze hebben dat ik het onderzoek afwacht terwijl ik mijn bestelling gewoon binnen 14 dagen mag annuleren ongeacht ik het pakket heb of niet.

Geld terug is de enige oplossing. Niks anders.