Klacht Douglas: Flinke afknapper, 3 lege kaartjes zonder monster en dan ook nog 3x

LambertusRegina

Ik was gister in de Douglas winkel in Leiden, erg lang moeten wachten, voor aardig wat geld wat gekocht, 185 euro, waaronder ook een chanel 5, nu kreeg ik als monster mee, 3 kaartjes van Chanel, ik dacht eerst, zo daar is goed over nagedacht, totdat ik thuis kwam, zit zeker een creme ofzo in. Wat scherts mijn verbazing, gewoon 3 kartonnetjes, je ziet dat er met een schaar iets afgeknipt is. Nu ik vond het echt van de gekke, ik dien niet vaak een klacht in, maar dit vond ik een afgang. Ik vind het juist altijd zo leuk als er monstertjes en kleine cremes inzitten. Dit echt te triest. Het gaat om de kartonnetjes hydra heauty micro creme, de kracht van micro-hydratie. Ook nog slecht afgeknipt, dus ik weet niet waar de rest is gebleven.

Ja ik wil het gewoon kwijt, want het is voor jullie naam niet echt goed, als dit vaker gebeurd, dan ga ik toch ergens anders heen. De oplossing laat ik aan jullie fatsoen over en ik zou ook Leiden even informeren over deze vreemde zaak.
Mijn douglascard nummer 60088452012930725.