Opgelost door Douglas: Herroepingsrecht niet gerespecteerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 369579
Gebruiker
Nancy Bijlhout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn pakje niet ontvangen doordat het niet geleverd werd bij DHL punt. Ik kan mijn bestelling niet annuleren omdat Douglas nog onderzoekt waar het pakje is. Douglas heeft nog nooit gehoord van de 14 dagen bedenktijd die geldt vóór en na ontvangst. Ik wil mijn geld terug. Als dit nog lang duurt, stap ik naar de media.

De oplossing

Mijn bestelling annuleren mijn geld terugstorten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nancy Bijlhout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Douglas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen