Klacht Douglas: Ongelofelijk

Klachtnummer
# 377565
Gebruiker
Sanja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een paar dagen terug een parfum te waarde van 70 euro besteld bij de douglas. Het pakket is de volgende dag aangekomen alleen zonder de parfum erin ik heb de factuur gekregen maar mijn parfum was nergens te bekennen. Ik heb het bedrijf gebeld en gevraagd om een oplossing waarbij ik als antwoord kreeg dat het noet klopt en dat ze geen ander parfum op kunnen sturen. Ik vind dit niet kunnen ik heb 70 euro betaald en niks ontvangen !

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze mijn parfum die ik betaald heb opsturen want ik heb niet voor niks 70 euro betaald !

1 reactie

  1. Auteur
    Sanja
    Datum
    Ze hebben contact met mij opgenomen

Ook een klacht indienen over Douglas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen