Klacht Douglas: Service waardeloos

# 319680
Delsin

In mei een luchtje van coco channel mademoiselle gekocht van mijn verjaardagsgeld. In mijn vakantie stopt het spuitje ermee en de eau de toilette ging lekken. Gevolg, meer als halve flesje terugweg in koffer zinloos leeg gelopen en niet meer te gebruiken. Heb Douglas aan geschreven, kreeg ik te horen dat ik alleen met mijn kassabon terug kon naar de winkel! Wie bewaart dat nog 3 maanden? Waardeloze service!!

Begrip, respect, vertrouwen in de klant en een vergoeding/tegoedbon/compensatie of nieuw flesje coco.

Delsin
De klacht was, het kapotte spuitje van een luchtje en daardoor ook nog dat het flesje is gaan lekken in mijn toilettas in mijn koffer. Oplossing douglas; zij adviseren √°ltijd dat je een flesje in een zakje moet doen tijdens je vakantie.(Dan nog zou het flesje gelekt hebben en zit de parfum los in het zakje). En ik moest maar naar de verzekering gaan????? Het gaat mij om dat dure flesje parfum waar ik niets meer mee kan toch! En verder totaal geen reactie meer gehad.

Ook een klacht indienen over Douglas?