Klacht Douglas: Service waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319680
Gebruiker
Delsin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei een luchtje van coco channel mademoiselle gekocht van mijn verjaardagsgeld. In mijn vakantie stopt het spuitje ermee en de eau de toilette ging lekken. Gevolg, meer als halve flesje terugweg in koffer zinloos leeg gelopen en niet meer te gebruiken. Heb Douglas aan geschreven, kreeg ik te horen dat ik alleen met mijn kassabon terug kon naar de winkel! Wie bewaart dat nog 3 maanden? Waardeloze service!!

De oplossing

Begrip, respect, vertrouwen in de klant en een vergoeding/tegoedbon/compensatie of nieuw flesje coco.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Delsin
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht was, het kapotte spuitje van een luchtje en daardoor ook nog dat het flesje is gaan lekken in mijn toilettas in mijn koffer. Oplossing douglas; zij adviseren √°ltijd dat je een flesje in een zakje moet doen tijdens je vakantie.(Dan nog zou het flesje gelekt hebben en zit de parfum los in het zakje). En ik moest maar naar de verzekering gaan????? Het gaat mij om dat dure flesje parfum waar ik niets meer mee kan toch! En verder totaal geen reactie meer gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Douglas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen