Klacht Douglas: Slechte klantenservice Douglas

content Niet opgelost
MB

Afgelopen maandag 2 juli 2018 heb ik de klantenservice gebeld van douglas parfumerie. Ik had een vraag over mijn duitse beauty card die ik in de duitse douglas gratis heb gekregen of ik die ook in nederland kon gebruiken. De klantensetvice medewerkster begreep mijn vraag niet en deed heel erg geirriteerd naar mij. Toen ik haar erop aansprak gaf zij aan dat haar irritatie voortkwam uit de onduidelijkheid can mijn vraag. Dit lijkt mij geen reden om mij onvriendelijk te woord te staan? Toen ik naar haar naan vroeg hing ze op!.Daarna heb ik een klacht ingediend naar de klantenservice en nu heb ik een mail terug gekregen met als antwoord op mijn vraag over mijn duitse beauty card en niets over mijn klacht. Nu wil ik graag antwoord op mijn klacht hoe ik te woord ben gestaan.

Gratis nederlandse douglas beauty card gezien ik de duitse douglas beauty card gratis in duitsland gekregen heb en mij nog nooit in de douglas winkel in nederland een aangeboden heb gekregen terwijl ik regelmatig in de winkel en online bij de douglas shop. Wel voor meer dan honderden euro aan make up en parfum

MB
Niets. Ze boden niet eens hun excuses.

Ook een klacht indienen over Douglas?