Klacht Douwe Egberts: Aan het lijntje houden van klant met de Cashback Actie Senseo Latte Duo.

Klachtnummer
# 52662
Gebruiker
Saudade
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals meerdere klagers heb ik ook dezelfde slechte reactie van Douwe Egberts.
Ik heb nb alles al twee maal opgestuurd. Waarvan de eerste maal naar een door DE zelf
op de folder verkeerd adres.
Ook ik verwacht na bijna 3 maanden wachten,mailwisseling etc.etc. een positief
resultaat met als slot het simpele overmaken van mijn rechtmatige €50,- op het banknr.
wat men daar nu al 3 maal van mij heeft ontvangen en waarbij ik alle relevante info
reeds 2 maal heb opgestuurd.

De oplossing

Betaling van €50,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen