Klacht Douwe Egberts: de bij de aankoop van een Senseo gratis melkschuimer niet ontvangen

Klachtnummer
# 121622
Gebruiker
Lakech
Datum
0 reacties

Details

De klacht

9 maanden geleden een Senseo gekocht waarbij een gratis melkschuimer naar mij opgestuurd zou worden na invullen van het formulier en aankoopsbon.
Al twee keer alles opgestuurd maar we krijgen geen enkele reactie.

De oplossing

Eindelijk de melkschuimer en een uitleg waarom het zo is gegaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen