Klacht Douwe Egberts: Douwe Egberts moet klacht van ontploffende aluminium L'or cupjes niet zomaar wegwuiven.

Goed1

De smaak van de L'OR aluminium cupjes koffie van Douwe Egberts is prima, maar vandaag ontplofte er eentje in mijn Nespresso machine!
Rook of stoom, overal koffie en het apparaat kapot....!
Even googelen leerde mij dat dit blijkbaar al jaren voorkomt met de eerdere plastic cupjes... Nu ook met de nieuwe aluminium varianten?
Ook lees ik op internet dat Douwe Egberts niet echt goed reageert richting klanten met soortgelijke klachten... Dat kan toch niet? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb via de Facebook pagina van L'or om een reactie gevraagd, maar daar werd ik zo kortaf afgewimpeld, daar ben ik ontevreden over. Blijkbaar zitten er risico's aan het gebruiken van niet-Nespresso cups en het lijkt mij dat L'or de klanten Dara beter op moet wijzen.

Douwe Egberts moet met de nieuwe aluminium cups misschien wel terug naar de tekentafel, maar zou er in elk geval goed aan doen om klachten van hun klanten niet zo gemakkelijk weg te wuiven. Excuses, verder onderzoek en bij voorkeur (bijdrage) aan een nieuwe Nespresso machine lijken mij gewenst.

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?