Klacht Douwe Egberts: Douwe Egberts Senseo Twist cashback actie

Klachtnummer
# 46737
Gebruiker
Tina
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb een Senceo Twist apparaat gekocht waar bij ik 20 euro retour zou ontvangen.
Heb al de gegevens opgestuurd . Maar kreeg naar een paar weken eindelijk bericht van Douwe Egberts met de volgende tekst
- Er is een foutieve streepjescode meegestuurd.
- Je hebt niet het juiste model voor deze promotie aangekocht. Je komt dus helaas niet in aanmerking voor deze actie.
Heb ze in december foto's toe gestuurd dat ik toch echt wel het juiste apparaat heb gekocht, en de goede streepjes code heb opgestuurd. Niets meer gehoord van Douwe egberts.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn 20 euro ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen