Klacht Douwe Egberts: drama van de €20 retouractie

Klachtnummer
# 72548
Gebruiker
C.R. Külling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In het kort samengevat:
Geen reactie bij invullen van het registratieformulier.
Na 4 maal per internet invullen, telefonisch kontakt gezocht met betrokken afdeling (zeer moeizaam).
Excuses, want internet zou er 'uitgelegen' hebben. Verzoek om alles opnieuw in te vullen en per brief naar antwoordnummer 1049 in Maastricht te sturen.
Een maand lang geen reactie. Mail gestuurd. Sorry, opnieuw insturen en barcode scannen en aankoopbon opzenden. Gedaan. Na een week antwoord: Geen goede barcode. Opnieuw gescanned: niet goed, moet origineel zijn. Origineel opgestuurd (aangetekend). Antwoord verkeerde barcode. (Ik had geen andere). Moest ook een IBAN banknummer sturen. Alles per aangetekende post gedaan. Zojuist een mail ontvangen of ik mijn IBAN banknummer wil opsturen. Aankoop dateert van 26 juni.

De oplossing

Snelle overmaking van de € 20 retourtoezegging en € 7,95 voor het nutteloos aangetekend verzenden van de stukken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen