Klacht Douwe Egberts: drama van de €20 retouractie

C.R. Külling

In het kort samengevat:
Geen reactie bij invullen van het registratieformulier.
Na 4 maal per internet invullen, telefonisch kontakt gezocht met betrokken afdeling (zeer moeizaam).
Excuses, want internet zou er 'uitgelegen' hebben. Verzoek om alles opnieuw in te vullen en per brief naar antwoordnummer 1049 in Maastricht te sturen.
Een maand lang geen reactie. Mail gestuurd. Sorry, opnieuw insturen en barcode scannen en aankoopbon opzenden. Gedaan. Na een week antwoord: Geen goede barcode. Opnieuw gescanned: niet goed, moet origineel zijn. Origineel opgestuurd (aangetekend). Antwoord verkeerde barcode. (Ik had geen andere). Moest ook een IBAN banknummer sturen. Alles per aangetekende post gedaan. Zojuist een mail ontvangen of ik mijn IBAN banknummer wil opsturen. Aankoop dateert van 26 juni.

Snelle overmaking van de € 20 retourtoezegging en € 7,95 voor het nutteloos aangetekend verzenden van de stukken.

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?