Klacht Douwe Egberts: Hoge voorrijkosten, monteur woont in zelfde dorp

Klachtnummer
# 41738
Gebruiker
Kooistra KM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege een storing aan de koffieautomaat van Douwe Egberts is er een monteur langs geweest en heeft dit verholpen.
Dit tot onze tevredenheid. Helaas kwam de domper toen de factuur kwam.
Naast de onderdelen wordt er € 71,66 (ex btw) gerekend aan voorrijkosten, terwijl de monteur een paar straten verderop woont.
Na contact hierover met Douwe Egberts bleek er niks mogelijk, zelfs geen korting, dit tarief wordt overal in NL gebruikt. Ik heb voorgesteld om dit bedrag te halveren, maar hier was geen sprake van. Ik moest betalen, anders aanmaningen, deurwaarder enz.

De oplossing

We zijn bereid om de helft van deze kosten te dragen, dus € 35,83 ex btw.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen