Klacht Douwe Egberts: Senseo to € 50,-- retour actie

Klachtnummer
# 61336
Gebruiker
Lieneke001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klant heeft op 8 mei 2014 een Senseo Twist Rood gekocht bij Blokker. De stappen doorlopen uit de DE folder "Hoe ontvang je de cashback tot € 50,-- retour". Inmiddels nu stap2 twee keer gedaan voor deze mevrouw (90 jaar), direct na aanschaf en vandaag (24 mei) nogmaals. Je moet dan wachten op de bevestiging....die zou één der volgende dagen komen. Die bevestiging moet je uitprinten en meesturen met copie bon en streepjescode verpakking. Perfect. Maar waar blijft eindelijk die bevestiging ??. Waarom duurt dat dagen, en krijgt men niet per omgaande de E-mail bevestiging...is dat in de hoop dat mensen het opgeven of vergeten? Ze zou € 20,-- terug moeten krijgen.

De oplossing

Bevestiging per omgaande naar E-mail adres sturen !!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen