Klacht Douwe Egberts: Senseo Twist Cashbackactie

CAMMONDEN

Ik heb een Senseo Twist koffiezetapparaat gekocht, op 18-01-2015, met de insteek om €20,00 terug te krijgen via de cashbackactie.
Hiervoor moest ik me eerst registeren bij Senseo om zo de coupon te ontvangen .Dit heb ik gedaan .
Daarna ingevuld en samen met kassabon en streepjescode opgestuurd .
Dit moest binnen de opgegeven termijn gebeuren. Hier heb ik aan voldaan .( Maar ik heb geen bewijs van de datum ,want het is gewoon via de post verstuurd.)
Eind maart :bedrag nog niet op mijn rekening en ben gaan zoeken naar een mailadres om dit te melden.
Op 09-04-2015 heb ik een mail verstuurd met een klacht naar :douweegberts@consumercare.info.
Op 30-04-2015 kreeg ik een bericht met de mededeling dat mijn post te laat was ontvangen en dat de actie toch al is afgelopen , dus krijg ik toch niets meer.
In de periode dat ik meedeed liep de actie nog, dus dat is ongegrond.
Volgens hun zeggen is er in febr. al een mail verstuurd met afwijzing, maar deze heb ik nooit ontvangen.

Ik wil het bedrag van de cashback actie € 20,00 alsnog ontvangen omdat ik zeker weet dat ik op tijd de gegevens toegestuurd heb en omdat het van de kant van de tegenpartij heel gemakkelijk is om te zeggen dat de gegevens te laat bij hun binnen zijn gekomen.
Dit is voor mij toch niet na te gaan.
En voor het feit dat zonder dat er een oplossing is gegeven per telefoon, de andere partij gewoon de verbinding verbrak, midden in het gesprek. Dit vind ik zo klant onvriendelijk.
Daarom is het cashback bedrag tevens wel op zijn plaats, ook als compensatie.

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?