Opgelost door Douwe Egberts: Tassimo machine gekocht met 20 euro shop tegoed. Tassimo.nl gestopt. Dus geen shop tegoed

J.W.H. Versteegen

Op 23-02-2019 kocht ik een Tassimo koffiemachine. Zowel op de verpakking en in de doos, "registreren 20 euro korting op koffie cups" Naar aanleiding van de registratie van mijn Tassimo Machine, gekocht op 23-02-2019, kreeg ik op 23-02-2019 een mail met 2 korting vouchers à 10 euro. Een te besteden tot 6 april 2019 de andere voor 23-06-2019. Nu klik ik op de link shoppen in deze mail om een bestelling te plaatsen en dus mijn 1e voucher te verzilveren.
Op de site staat de melding Tassimo.nl is gestopt. Verwezen wordt naar Koffievoordeel en Jumbo, alwaar ik deze voucher welke "nog geldig zijn" niet kan inwisselen. Ik heb telefonisch en per mail contact gezocht met Jacobs Douwe Egberts. Op mijn vraag, hoe kan ik nu gebruik maken van de 2 vouchers à 10 euro korting op een bestelling van Tassimo producten, kreeg ik het antwoord helaas kunnen we niets voor u doen, Tassimo is per 27-02-2019 gestopt. Jammer voor U !!

Het zou Jacobs Douwe Egberts sieren mij alsnog de mogelijkheid te bieden om deze vouchers te verzilveren. Daar dit mede de reden wat dit apparaat te kopen.

Bijlagen

Vandaag kreeg ik pas de mail met de mededeling dat Tassimo.nl per 27-02-2019 is gestopt. Daarom nog eens een mail gestuurd, met o.a. de mededeling, dat een klacht gedeponeerd is via de consumentenbond. Met hieraan toegevoegd: "Hopende op begrip, coulance, uwerzijds, zodat ik op de site consumentenbond aan kan geven dat Jacobs Douwe Egberts toch wel zijn klanten serieus neemt!! Nu een positieve reactie. Als alternatief kunnen wij u aanbieden om voor de eerste twee bestellingen die u plaats via Koffievoordeel of Jumbo 10 euro op uw rekening te storten, dus 10 euro per bestelling. Zo profiteert u uiteindelijk toch van de korting. U kunt uw aankoopbewijzen in een reply op dit bericht naar ons toesturen, zodat wij de betaling voor u in orde kunnen maken. U kunt tot 1 juli 2019 van dit aanbod gebruik maken, daarna komt het te vervallen. Aankoopbewijs gemaild: reactie: Wij zullen een bedrag van €10,- over laten maken op de door u opgegeven Iban. Binnen 14 dagen.

Wij vinden dat Douwe Egberts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Douwe Egberts?