Klacht Dovital: Bestelde spullen worden niet geleverd,bedrijf reageert nergens op.

Klachtnummer
# 183187
Gebruiker
Anne-Marie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 augustus heb ik een order geplaatst bij www.dovital.nl ter waarde van 36,95 euro. Via Ideal heb ik meteen betaald en kreeg van het bedrijf een bevestiging dat het betaald was. Ik zou een track & trace code krijgen wanneer het verzonden zou worden. Op donderdag 25 augustus heb ik een mail gestuurd met daarin de vraag of ze mij konden vertellen wanneer het pakket op de post zou gaan. Daarop kreeg ik een standaard mailtje terug dat ze zo spoedig mogelijk contact op zouden nemen. Top op heden heb ik nog steeds geen reactie gehad. De telefoon wordt niet afgepakt.
Nu lees ik helaas meerdere slechte ervaringen op het internet... Normaal gesproken zoek ik alles uit,helaas deze keer geen research gedaan... Had alleen gekeken of de producten op voorraad waren en of het bedrijf via post.nl verzond. Ik wou de spullen graag snel in huis hebben i.v.m met onze zieke duif.

De oplossing


Graag zou ik de bestelde artikelen z.s.m in huis willen hebben,uiterlijk volgende week woensdag 8 september. En anders wil ik mijn geld terug gestort krijgen,bedrag van 36,95 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dovital hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dovital?