Klacht Doyouspain: € 300,- waarborgsom ten onrechte ingehouden!

Jan

Bij DoYouSpain een auto gehuurd voor Alicante airport. Die hebben de verhuur ondergebracht bij Dickmans. Bij het ophalen van de auto wilde ik geen aanvullende verzekering . Dickmans verplichte mij een deposit te geven van € 600,-. Bij terugkomst gevraagd of alles in orde was. De man achter de balie zei alles is in orde , binnen 10 dg deposit terug.
Tot mijn verbazing stortte ze maar € 300,- terug en nadat ik daarover geen enkel bericht had gehad belde ik en kreeg ik te horen dat de rest niet terug kreeg want de sleutel was gebroken. Toen wist ik dat ik was opgelicht. Een mail gestuurd naar Dickmans om een bewijs te sturen, nooit meer iets van gehoord.
Daarna heb ik gedurende een maand of 3 een keer of 10 gemaild en gebeld met DoYouSpain die mij de auto verhuurd hebben dat ik dit niet pikte en een bewijs eiste.
Ze belden zelden terug en na 3 maanden kreeg ik na veel druk een mailtje dat Dickmans geen bewijs kon leveren en dat ik mij er bij neer moest leggen. Dossier gesloten.

Het ingehouden bedrag van € 300,- terug.

Wij vinden dat Doyouspain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Doyouspain?