Klacht Doyouspain: GEEN AUTO meegekregen

Klachtnummer
# 176094
Gebruiker
kleijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een auto besteld, 120 euro betaald, maar bij het vliegveld kreeg ik hem niet mee. Want ik moest 1000 euro borg via creditcard hebben. Dat had ik niet. Ik kon de auto mee krijgen als ik die borg afkocht door een verzekering te nemen van 175 euro. Maar omdat er een limiet op zat, ging dat niet via creditcard. Ik wilde dat bedrag pinnen, kon niet, contant betalen, kon ook niet (terwijl dat niet in de voorwaarden stond). Een man wilde dat voor mij via creditcard betalen, mocht ook niet. Ik kreeg dus de auto niet mee. Geld niet terug gekregen, krijg geen contact met Doyouspain, op mails reageren ze niet, telefonisch hingen ze de hoorn erop, etc!! Wat een bedrijf! Wilde met hun tot een oplossing komen, maar geven niet thuis. Ze lieten me gewoon staan met een baby van 9 maanden op het vliegveld. Heel erg!!

De oplossing

Graag contact om tot een oplossing te komen, het liefst ook de 120 euro terug die ik heb betaald voor iets wat ik niet heb ontvangen, terwijl de verzekering gewoon betaald kon worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Doyouspain hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Doyouspain?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen