Klacht DPD Pakketservice: HEEEEEELE SLECHTE SERVICE VAN DPD !!!!!

Fritsbakhuisen

bij zooplus bestelling gedaan twee zakken kattegrit en twee zakken voer
gisteren drie mails gehad van DPD mail 1. pakket onder weg .mail 2. wordt wat later . mail 3 .bezorging niet gelukt !
Vandaag Mail1. pakket wordt vandaag vandaag tussen 10:54 en 11:54 bezorgd Mail 2. Beste heer/mevrouw Dhr. Frits Bakhuisen,
Goed nieuws! Je pakket van Zooplus AG is zojuist bezorgd.
Nou ik ik had echt niks gehad dus ff DPD gebeld nou die moest ff kijken en zij dat een pakket nog in belgie was en het andere pakket retour naar zooplus omdat gisteren werdt geweigerd omteteken ?????
Er was niemand geweest dus dus dan kanje ook niet weigeren om te tekenen
de man aan de telefoon zei dat hij niks voor mij kon doen en dat ik maar moest bellen naar zooplus
Toen kreeg ik daarna dus ineens Mail 2. Goed nieuws! Je bestelling van Zooplus AG wordt vandaag bezorgd. Je chauffeur is
vandaag tussen 18:10 en 19:10*
En ja hoor pakket werd geleverd en daarin 1 zak kattengrit half leeg gelopen
TJA DAAR WORDT JE TOCH FF NIET GOED VAN HEEEEEELE SLECHTE SERVICE DPD !!!!!

Ik zou graag eens willen dat DPD eens beter zijn werk doet dit niet de eerste keer dat ik beschadigde pakketen ontvang en onjuiste mails krijg
Ook zou ik graag willen dat ik aan de telefoon wat kant vriendelijker behandeld word en ik het gevoel krijg dat men mijn klachten op wil lossen

Fritsbakhuisen
    nee geen reactie van DPD had ook niet anders verwacht
    wat wel opviel is dat de pakketen opnieuw verstuurt zijn met DHL en dat ging vlot en netje,s
    Fritsbakhuisen
    DPD laat niks van zich horen en dat is precies het beeld wat bij DPD hoort
    want toegeven dat je flink wat fouten maak en ook nog eens klant onvriendelijk ben dat valt ook niet mee

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?