Klacht DPD Pakketservice: Afgeleverd in parcelshop zonder langs de deur te zijn geweest.

hhuve

Ik kreeg de melding dat mijn pakket op zaterdag 26 maart afgeleverd zou worden tussen 10:30 en 11:30 uur en ben hier voor speciaal om 10:00 uur naar het bezorgingsadres gegaan omdat ik de materialen nodig heb. Wat schetst mijn verbazing na controle bij tracking om 11:40 uur, dat het pakket niet afgeleverd kon worden om 10:39 uur . Ik heb echter niemand aan de deur gezien !. er is dus ook geen briefje achter gelaten met informatie.
Er is niemand telefonisch bereikbaar in het weekend van DPD dus helaas voor niets afspraken gemaakt.

Ze komen het dus niet brengen en ik moet het zelf gaan halen. SCHANDALIG !

Dit is de tweede keer dat ik problemen heb met DPD.
Als ik weer iets bestel, kijk ik voortaan eerst wie het aflevert. Is dit DPD dan, bestel ik het wel ergens anders. Ik zal hiervan ook een melding maken aan de afzender.

DPD Pakketservice
    Hoi Han,

Wat vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Heb je voor mij het 14-cijferige pakketnummer of de postcode en huisnummer van het bezorgadres?
    Dan kijk ik even met je mee wat er aan de hand is.

Groet,
    Manon
    hhuve
    Goedendag.

Het gaat om pakketnr: 05255001047146
    Tot twee keer gevraagd om het alsnog te bezorgen, maar met het antwoord dat het niet mogelijk is de chauffeur weer langs de parcelshop te sturen. Uiteindelijk maar zelf opgehaald omdat ik de materialen afgelopen zaterdag al nodig had.
    Verder sluit ik het hierbij af.
    DPD Pakketservice
    Hoi Han, Helaas kan ik hier niets meer aan doen. Gelukkig heeft u het pakket kunnen ophalen bij de Pickup parcelshop.
    sorry voor deze late melding.

Groet, Astrid

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?