Klacht DPD Pakketservice: Afschuwelijk bedrijf slaat weer toe

Klachtnummer
# 163665
Gebruiker
Ricardos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuwe scooterband besteld. Webshop verzend via DHL en DPD. Ik stuurde voor het bestellen nog uitdrukkelijk een mailtje dat ik NIET via DPD mijn band wilde ontvangen. Nog nooit goed gegaan bij DPD.

Deze keer was wederom geen uitzondering. Ik wacht al weer sinds vorige week en nu staat de status alweer op "laadfout" en is hij weer naar een ander depot gestuurd. Soms denk ik echt dat DPD alleen geestelijk beperkte mensen aanneemt die niks anders doen dan fouten maken.

De oplossing

Mijn bestelling zsm. Compensatie doet dit bedrijf toch niet aan want ze nemen nooit verantwoordelijkheid voor hun fouten.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Ricardo,

    Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Je pakket heeft inderdaad een laadfout gehad, helaas kan dat voorkomen.
    Vandaag wordt je pakket geleverd, de verwachte levertijd is tussen 14:32 - 15:32 uur.

    Groet Hanneke

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen