Klacht DPD Pakketservice: Afspraken niet nakomen, geen service en ool nog liegen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 525137
Gebruiker
ConsumentChico
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze sturen een mail dat je niet thuis bent en dat pakket op een servicepunt is afgeleverd.
Bij navraag bij de betreffende verkoopwinkel blijkt dat ze gewoon niet aan de deur zijn geweest.
Communicatie is zeer slecht.
Je staat 15 minuten betalend in de wacht .
Wanneer je iemand aan de lijn krijgt, wordt er niet gezocht naar oplossingen.
Bejegening is agressief, ongeïnteresseerd, en duwen het gesprek weg.
Per mail, geen communicatie.
De verkoper/winkel die het transport probeert op te lossen , krijgt ook niets geregeld.
Pakket ligt ergens (hopen we) op een voor oms onbekend adres.
We hebben duur betaald voor de levering en vooruit betaald en zijn door corona niet mobiel om het te halen.
Wat een waardeloos, agressief transportbedrijf.
Snap niet dat deze mensen zo kunnen door gaan.



De oplossing

Ik wil het pakket alsnog graag bezorgd krijgen op woonadres.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumentChico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben het uiteindelijk zelf maar gaan halen. Erkennen van de fout en er vervolgens niets mee doen is m.i. klantonvriendelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen