Opgelost door DPD Pakketservice: Arrogante houding, niet aan afspraken houdend, smoesjes en een incapabele service medewerker

R Dormits

Afgezien van het feit dat DPD geen enkele moeite heeft gedaan om het pakket daadwerkelijk bij mij bezorgd te krijgen, heeft mijn klacht betrekking op nog een aantal andere aspecten van uw dienstverlening:

- De afspraak met uw servicemedewerker dat het pakket bij Arthur tweewielers bezorgd zou worden die niet is nagekomen
- De ronduit onbeschofte wijze waarop uw service medewerker ‘Ajay’ mij te woord staat
- De afspraak met een andere serviceverlener van DPD dat ik nog teruggebeld of gemaild zou worden die niet is nagekomen
- De weigerachtige houding van DPD om mijn klacht serieus te nemen

De oplossing is buiten DPD om tot stand gekomen, pleonasme.

Ik denk dat een excuus op zijn plaats is. Op dit moment doet DPD dit niet omdat ik mij aan de telefoon onvriendelijk tegen medewerker 'Ajay' geuit heb. Wel heel makkelijk als je bovenstaande samenvatting nog eens doorleest. En ook zonder enig invoelingsvermogen naar een gefrustreerde klant toe die het met een arrogante, en naar mijn mening incapabele, servicemedewerker moet zien te redden.

R Dormits
DPD heeft mij gebeld en gevraagd om nog een keer goed uit te leggen wat mijn klacht is, DPD geeft aan dat ze hiervan willen leren. Vervolgens heeft DPD mij uitgelegd hoe de situatie verkeerd heeft kunnen gaan en hun excuses aangeboden. Een heel nette reactie.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?