Klacht DPD Pakketservice: asociaal rijgedrag door uw chaufeur

gewoonik

Ik wil graag het asociaal rijgedrag van 1 van uw chauffeurs melden die hier in de Vlissingse binnenstad rond scheurt. dit is het kenteken van het busje waar hij ook in rijd : VP-487-K
Dit asociale ventje rijd hier door de winkelstraten (dit zijn overigens voetpaden ) terwijl hem al vriendelijk door winkeliers is verzocht dit niet te doen , waar dan vervolgens een brutale opmerking voor terug komt.
En hij rijd als een gek met een vrachtwagentje hier door de kleine straatjes .
Eer gister zie ik hem een man van zijn fiets af rijden (hij raakte hem niet) waar hij niet eens erg in heeft .
Gister scheurt hij daar weer over de stoep en nu zie ik hem voor bij mijn huis vliegen , zo hard dat ik het voel schudden en ik de houten balken in mijn huis hoor knakken.
Ik en meerdere mensen uit de binnen stad zijn deze persoon spuug beu .
Levens gevaarlijk ! mensen ergeren zich rot aan deze chauffeur .

weg met deze "chauffeur" maar als het niet anders kan normaal gedrag.

DPD Pakketservice
    Beste Johan,

Bedankt voor je bericht en uiteraard onze excuses voor de overlast. Dit is niet de bedoeling!
    Ik heb je klacht doorgezet naar de juiste transportmanager en inmiddels gehoord dat de chauffeur is aangesproken op zijn gedrag. Ook hij biedt zijn excuses aan.
    Wij hopen natuurlijk dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Mocht dat wel zo zijn, dan hoor ik dat graag.

Groet Hanneke
    gewoonik
    de chaufeur reed een dag na dat ik de mail ontvangen had gewoon in een andere bus weer door de stad hoor .
    toeterend naar de mensen omdat ze in de weg lopen terwijl hij over een voetpad rijd.
    DPD Pakketservice
    Hallo Johan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb wederom je informatie naar de transportmanager gestuurd en de chauffeur zal hier wederom over aangesproken worden.

Groeten Kari

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?