Klacht DPD Pakketservice: Asociale weigerende bezorgers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 523588
Gebruiker
NietBlijMetDpd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 weken geleden, bezorger weigert pakketje met de lift boven te brengen terwijl ik zelf de deur niet uit kan, en heb betaald voor bezorging aan huis. Na heel veel discussie en eerst boos weglopen van de bezorger komt hij terug en schreeuwt meerdere keren door de intercom 'Doe open dan!! Doe open!!' Vandaag weer een andere bezorger die weigert het pakketje boven te brengen. Zelfs met de smoes dat ze niet naar boven mogen ivm corona. Hij wil eerst geirriteerd weglopen, ik herinner hem eraan dat het zijn beroep is pakjes te bezorgen die mensen bestellen. En dat dat er betaald is voor levering tot aan de deur. Na veel zuchten legt hij het op de grond bij mijn voordeur. Ik vind het niet erg dat bezorgers vragen of ze het in de lift mogen leggen, maar liegen, schreeuwen en brutaliteit wens ik niet aan mijn deur.

De oplossing

De bezorgers excuses laten aanbieden. En ontslaan.

1 reactie

  1. Auteur
    NietBlijMetDpd
    Datum
    Geen reactie van DPD wat een slecht bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NietBlijMetDpd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord van DPD
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen