Klacht DPD Pakketservice: Bar slechte bezorgservice

Geduldisop*2019

4 keer is DPD langs geweest met onze bestelling, 4 keer bericht dat we niet 'thuis' waren. Wij zijn een bedrijf, gehuisvest in een bedrijfsverzamelgebouw. Ruim 200 bedrijven hier. Hoezo niemand thuis?
Na de derde keer, afgelopen vrijdag, DPD gebeld. "Vervelend mevrouw, ik ga de chauffeur erop aanspreken. En ik noteer uw telefoonnummer. Dan kan de chauffeur u bellen als hij maandag weer langs komt."
Vanmiddag voor de vierde keer een 'niet thuis'-bericht in mijn inbox. En NIET gebeld door de chauffeur.
Dit is het zoveelste probleem met DPD. Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf, vandaar mijn klacht op deze site, en niet via de DPD klantenservice (waar ik ook nog eens voor eigen rekening moet bellen)

Doen wat hun core-business is. Doen wat ze zeggen te doen: bezorgen!

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Snijders,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van je pakket niet helemaal goed is verlopen en dat ondanks de klacht het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik kan goed begrijpen dat je er na vierde keer wel klaar mee bent.

Graag nemen wij deze klacht toch nog in behandeling en gaan wij een gesprek aan met de desbetreffende chauffeur. Hiervoor hebben wij wel het 14-cijferige pakketnummer nodig. Je kan ons je pakketnummer sturen in een privébericht via facebook of twitter. Ook kan je een contacformulier op onze website; www.dpd.nl invullen.

Wij zien je bericht graag tegemoet.

Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?