Opgelost door DPD Pakketservice: Belazerij bij afleveren pakket wegens onnozele status pakket, deel II

angry Opgelost
Jeroen75

Nav vorige klacht die niet naar afspraak is opgelost bij deze een nieuwe klacht.

Kort verhaal: DPD heeft gerommeld met de status van mijn pakket (2x), na indienen klacht toegezegd dat vandaag (maandag 3 juli 2019) alsnog geleverd zou worden.

En wat zie ik in de informatie via de tracking link:
03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ...
Afleverpoging was niet succesvol.
Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten.

Nou, ik was gewoon thuis en er is ook GEEN bericht achtergelaten.

Zal vast morgen weer worden, he DPD?

Zie klachtnummer # 368727

Jeroen75
    In mijn klacht geef ik leverdatum maandag 3 juli. Dit moet natuurlijk maandag 3 juni zijn. Alhoewel ...
    DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Birgelen,

We hebben jouw klacht in behandeling genomen. Met het pakketnummer kunnen wij gelukkig ook de juiste datum zien.

Volgens de gegevens uit ons systeem is jouw pakket geleverd bij de parcelshop. Je kan je pakket daar ophalen met een identiteitsbewijs. Jouw pakket blijft zeven dagen liggen bij de parcelshop. Indien het pakket binnen deze tijd niet is opgehaald, wordt het pakket terug gestuurd naar de verzender.

Customer Service DPD

Jeroen75
Even voor de statistieken: 03.06.2019 17:10 Berkel en Rodenr ... Overhandiging aan Pickup parcelshop door een DPD chauffeur. HOMERR B.V. / ETELCOM 03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ... Afleverpoging was niet succesvol. Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten. 03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ... Geleverd. Bewijs 03.06.2019 08:00 Berkel en Rodenr ... Onderweg voor uitlevering. Knap hoor! Zelf op moeten halen bij de Parcelshop die zo'n 100m lopen bij mij vandaan zit. Nogmaals, geen bericht achtergelaten, totale onduidelijkheid en dan zelf alsnog ophalen terwijl ik gewoon thuis was. Top Service! Tip, laat pakketten in het vervolg door PostNL of zo bezorgen, scheelt jullie een hoop moeite.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?