Opgelost door DPD Pakketservice: Belazerij bij afleveren pakket wegens onnozele status pakket, deel II

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 369046
Gebruiker
Jeroen75
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nav vorige klacht die niet naar afspraak is opgelost bij deze een nieuwe klacht.

Kort verhaal: DPD heeft gerommeld met de status van mijn pakket (2x), na indienen klacht toegezegd dat vandaag (maandag 3 juli 2019) alsnog geleverd zou worden.

En wat zie ik in de informatie via de tracking link:
03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ...
Afleverpoging was niet succesvol.
Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten.

Nou, ik was gewoon thuis en er is ook GEEN bericht achtergelaten.

Zal vast morgen weer worden, he DPD?

De oplossing

Zie klachtnummer # 368727

2 reacties

  1. Auteur
    Jeroen75
    Datum
    In mijn klacht geef ik leverdatum maandag 3 juli. Dit moet natuurlijk maandag 3 juni zijn. Alhoewel ...
  2. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Birgelen,

    We hebben jouw klacht in behandeling genomen. Met het pakketnummer kunnen wij gelukkig ook de juiste datum zien.

    Volgens de gegevens uit ons systeem is jouw pakket geleverd bij de parcelshop. Je kan je pakket daar ophalen met een identiteitsbewijs. Jouw pakket blijft zeven dagen liggen bij de parcelshop. Indien het pakket binnen deze tijd niet is opgehaald, wordt het pakket terug gestuurd naar de verzender.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Even voor de statistieken: 03.06.2019 17:10 Berkel en Rodenr ... Overhandiging aan Pickup parcelshop door een DPD chauffeur. HOMERR B.V. / ETELCOM 03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ... Afleverpoging was niet succesvol. Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten. 03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ... Geleverd. Bewijs 03.06.2019 08:00 Berkel en Rodenr ... Onderweg voor uitlevering. Knap hoor! Zelf op moeten halen bij de Parcelshop die zo'n 100m lopen bij mij vandaan zit. Nogmaals, geen bericht achtergelaten, totale onduidelijkheid en dan zelf alsnog ophalen terwijl ik gewoon thuis was. Top Service! Tip, laat pakketten in het vervolg door PostNL of zo bezorgen, scheelt jullie een hoop moeite.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen