Klacht DPD Pakketservice: Belazerij bij afleveren pakket wegens onnozele status pakket.

Jeroen75

Voor de zoveelste keer verprutst DPD een levering van mijn pakket. Afgelopen woensdag 29 mei zou mijn pakket bezorgd worden. Ik was gewoon thuis en heb de hele dag de tracking informatie bekeken. Tot mijn verbazing zag ik rond 15:30 dat mijn pakket niet afgeleverd was wegens 'onjuiste adresgegevens ontvanger'. Contact opgenomen met de online shop waar ik de bestelling had geplaatst. Daar vertelden ze me dat de adres gegevens gewoon correct waren en dat ze een bevestiging naar DPD hadden verstuurd. Afgelopen vrijdag had ik dus mijn pakket verwacht maar helemaal niets. Nu zie ik vandaag (zaterdag) dat mijn pakket ineens de status 'Geen acceptatie van goederen / afhaling' heeft. DPD wat gaan jullie hieraan doen? Want dit is gewoon een waardeloze 'dienst'.

Ik zou het op prijs stellen als DPD er voor zorgt dat mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw van Birgelen, ik heb mijn collega's op het depot op de hoogte gesteld van de situatie. Zij zullen ervoor zorgen dat u het paket maandag zal ontvangen. Vandaag gaat helaas niet meer lukken.

DPD klantenservice

Jeroen75
Mail ontvangen dat het pakket maandag wordt bezorgd aangezien vandaag niet meer gaat lukken. Ga er maar vanuit dat ik in het vervolg elke keer een klacht ga indienen als DPD weer verzaakt, ik heb schoon genoeg van die akkefietjes van ze. 3 juli 2019 (maandag) Edit: Er is niets geleverd. Nieuwe status volgens de tracking link: 03.06.2019 16:16 Berkel en Rodenr ... Afleverpoging was niet succesvol. Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten. Klopt opnieuw niets van. Ik was wel degelijk thuis en er is ook GEEN bericht achtergelaten. Ook geen email ontvangen over levering of wat dan kan. Good job DPD!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?