Klacht DPD Pakketservice: Belazerij bij afleveren pakket wegens onnozele status pakket.
Details
De klacht
Voor de zoveelste keer verprutst DPD een levering van mijn pakket. Afgelopen woensdag 29 mei zou mijn pakket bezorgd worden. Ik was gewoon thuis en heb de hele dag de tracking informatie bekeken. Tot mijn verbazing zag ik rond 15:30 dat mijn pakket niet afgeleverd was wegens 'onjuiste adresgegevens ontvanger'. Contact opgenomen met de online shop waar ik de bestelling had geplaatst. Daar vertelden ze me dat de adres gegevens gewoon correct waren en dat ze een bevestiging naar DPD hadden verstuurd. Afgelopen vrijdag had ik dus mijn pakket verwacht maar helemaal niets. Nu zie ik vandaag (zaterdag) dat mijn pakket ineens de status 'Geen acceptatie van goederen / afhaling' heeft. DPD wat gaan jullie hieraan doen? Want dit is gewoon een waardeloze 'dienst'.De oplossing
Ik zou het op prijs stellen als DPD er voor zorgt dat mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.