Klacht DPD Pakketservice: Beloven van alles en komen niks na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441148
Gebruiker
#Ziggywaswelthuis
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De afzender had een verkeer huisnummer ingevuld, dat ik pas zag toen ik een bericht kreeg dat ik niet thuis was op vrijdag 24 april. Heb contact gezocht met DPD en het zou alsnog bezorgd worden die dag. Omdat niemand kwam keek ik nog eens in mijn app en zag dat ik het bezorgadres wijzigen kon. Ik heb het gewijzigd in het juiste huisnummer en het zou dinsdag 28 april bezorgd worden (zie bijlage). Ook nu werd er niks bezorgd.

We zijn nu 10 dagen verder, nog eens contact gezocht met DPD waarbij ik eerst ruim 20 minuten in de wacht zat voor ik iemand aan de lijn kreeg, de afzender heeft ook al 2 keer contact opgenomen met hun en ze beloven het te bezorgen op het juiste huisnummer, gebeurd alleen niet.

Ik behoor tot de RISICOGROEP, heb GEEN vervoer en kan het NIEMAND op laten halen. Zowel de afzender als DPD heb ik hiervan op de hoogte gebracht en ik blijf mailtjes ontvangen dat ik het kan ophalen op het afhaalpunt 3,5 km verderop.

Ik vraag me werkelijk af hoe? En dan heb ik het niet eens over de herhaaldelijke beloftes dat het WEL bezorgd zou worden op het juiste huisnummer. DPD waar zijn jullie mee bezig?

De oplossing

Het pakket alsnog bezorgen en me niet langer aan het lijntje houden.

5 reacties

  1. Auteur
    #Ziggywaswelthuis
    Datum
    Dit standaard bericht stuurde ze en weer gebeurd er niks:

    Beste,

    Dankjewel voor het melden van je klacht omtrent de werkwijze van de DPD chauffeur. Ik vind het heel vervelend dat je pakket niet bij jou is aangekomen, mijn excuses voor het ongemak.

    Ik stuur je klacht door naar de desbetreffende afdeling, zij zullen dit in behandeling nemen en zij nemen contact met je op. In dit geval adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender van je pakket, die kan besluiten jou een nieuw pakket toe te sturen. Het afhandelen van een eventuele claim verloopt ook in zijn geheel via de verzender.

    Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak en ik wens je een prettige dag toe.

    Best regards / Met vriendelijke groet,
    Customer Service Consument
  2. Auteur
    #Ziggywaswelthuis
    Datum
    En vervolgens hoor je zie je niks meer van DPD. Pakket zou terug gaan naar de afzender en ook daar hoor ik niks meer van. Ik wil mijn geld gewoon terug en zal nooit meer iets kopen bij en bedrijf dat met dpd samen werkt. Komt niet aan, veranderen zelf de woonplaats en beloven het te bezorgen en gebeurd niks.
  3. Auteur
    #Ziggywaswelthuis
    Datum
    Dpd doet dus helemaal niks met deze klacht.
  4. Auteur
    #Ziggywaswelthuis
    Datum
    Morgen of overmorgen werd het opnieuw bestelde geleverd. Benieuwd of DPD ook nu weer zelf het adres veranderd en niet levert waar het geleverd hoor te worden.
  5. Auteur
    #Ziggywaswelthuis
    Datum
    Pakket is terug gegaan naar de winkel, geld terug gekregen en opnieuw besteld. Om een of andere onduidelijke reden kan DPD het nu wel bezorgen zonder dat ze de woonplaats veranderde.

    Schiet mij maar lek. Ik begrijp er niks van. Zal ook nooit meer iets bestellen als het met DPD verstuurd moet worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Ziggywaswelthuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dpd heeft nog steeds geen contact gezocht om dit op te lossen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen