DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DPD Pakketservice: Beloven van alles en komen niks na
Details
Klacht
De afzender had een verkeer huisnummer ingevuld, dat ik pas zag toen ik een bericht kreeg dat ik niet thuis was op vrijdag 24 april. Heb contact gezocht met DPD en het zou alsnog bezorgd worden die dag. Omdat niemand kwam keek ik nog eens in mijn app en zag dat ik het bezorgadres wijzigen kon. Ik heb het gewijzigd in het juiste huisnummer en het zou dinsdag 28 april bezorgd worden (zie bijlage). Ook nu werd er niks bezorgd.We zijn nu 10 dagen verder, nog eens contact gezocht met DPD waarbij ik eerst ruim 20 minuten in de wacht zat voor ik iemand aan de lijn kreeg, de afzender heeft ook al 2 keer contact opgenomen met hun en ze beloven het te bezorgen op het juiste huisnummer, gebeurd alleen niet.
Ik behoor tot de RISICOGROEP, heb GEEN vervoer en kan het NIEMAND op laten halen. Zowel de afzender als DPD heb ik hiervan op de hoogte gebracht en ik blijf mailtjes ontvangen dat ik het kan ophalen op het afhaalpunt 3,5 km verderop.
Ik vraag me werkelijk af hoe? En dan heb ik het niet eens over de herhaaldelijke beloftes dat het WEL bezorgd zou worden op het juiste huisnummer. DPD waar zijn jullie mee bezig?
Gewenste oplossing
Het pakket alsnog bezorgen en me niet langer aan het lijntje houden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.