Klacht DPD Pakketservice: Beschadigd pakket

Klachtnummer
# 482060
Gebruiker
Polder22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week heb ik een prachtige prent gekocht en deze is keurig netjes verzonden in een stevige kartonnen envelop, als pakketje, gezien het niet door de brievenbus. Helaas heeft de DPD bezorger, de envelop in vieren gevouwen, om 'm wel in de brievenbus te krijgen. Hierdoor is de prent beschadigd. Ik zou graag tot een financiële compensatie komen voor de aankoop van een nieuwe prent.

De oplossing

Ik zou graag het aankoopbedrag van de prent à €25 ontvangen zodat ik de prent opnieuw kan bestellen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen