Opgelost door DPD Pakketservice: Bestelling kwijt

angry Opgelost
MooieEgel#727

Wacht al sinds 7 dagen op mijn pakket na meerdere keren gebeld en gemaild dat mijn pakket nog steeds in Oirschot in het depot ligt en ik voor niets zit te wachten (omdat het na verschillende beloftes echt geleverd ging worden ) heb ik zojuist een mail ontvangen ..... pakket is KWIJT !!!!! Nu moet er een onderzoek gestart worden dit moet door de leverancier aangevraagd worden anders gebeurt er niets !!! Belachelijk dat dit zomaar kan en mag !!! Nu snap ik de opmerking dat Het depot in Oirschot de Bermuda driehoek wordt genoemd !! Als ik iets bestel en ze leveren het via DPD dan zoek ik graag een ander bedrijf !!!

Dat DPD verantwoordelijk gesteld wordt en door meer aandacht voor de problemen dat ze het eens op gaan lossen

MooieEgel#727
Pakket is wonderbaarlijk weer gevonden , kapotte doos aan elkaar geplakt met tape mijn product heeft schade. Lijkt wel of ze ermee gevoetbald hebben ? Van de klantenservice een mail ontvangen dat het product nu ( eindelijk) geleverd is, dus eerdere klacht word niets mee gedaan ( ongegrond ) onvoorstelbaar dat dit mag !

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?