Opgelost door DPD Pakketservice: Bestelling kwijt

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 525031
Gebruiker
MooieEgel#727
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wacht al sinds 7 dagen op mijn pakket na meerdere keren gebeld en gemaild dat mijn pakket nog steeds in Oirschot in het depot ligt en ik voor niets zit te wachten (omdat het na verschillende beloftes echt geleverd ging worden ) heb ik zojuist een mail ontvangen ..... pakket is KWIJT !!!!! Nu moet er een onderzoek gestart worden dit moet door de leverancier aangevraagd worden anders gebeurt er niets !!! Belachelijk dat dit zomaar kan en mag !!! Nu snap ik de opmerking dat Het depot in Oirschot de Bermuda driehoek wordt genoemd !! Als ik iets bestel en ze leveren het via DPD dan zoek ik graag een ander bedrijf !!!

De oplossing

Dat DPD verantwoordelijk gesteld wordt en door meer aandacht voor de problemen dat ze het eens op gaan lossen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MooieEgel#727
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is wonderbaarlijk weer gevonden , kapotte doos aan elkaar geplakt met tape mijn product heeft schade. Lijkt wel of ze ermee gevoetbald hebben ? Van de klantenservice een mail ontvangen dat het product nu ( eindelijk) geleverd is, dus eerdere klacht word niets mee gedaan ( ongegrond ) onvoorstelbaar dat dit mag !
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen