Opgelost door DPD Pakketservice: Beter niet versturen met DPD

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 300890
Gebruiker
Johnzijlstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DPD is van mening dat mijn adres niet bestaat en weigeren dit aan te passen.
Zo ben ik bij elke pakje meer dan een week bezig om het thuis te krijgen.
Ze laten je dan ook minimaal 2 keer per dag bellen hoe het er voor staat a 50 ct per gesprek.
Hieronder even het relaas van alleen al een pakje van afgelopen week:
19.04.2018 10:08 AMSTERDAM (NL)
Op het depot.
Onjuiste adresgegevens ontvanger
18.04.2018 11:48 AMSTERDAM (NL)
Op het depot.
Onjuiste adresgegevens ontvanger
17.04.2018 13:14 AMSTERDAM (NL)
Op het depot.
Sorteerfout op het depot.
16.04.2018 12:16 AMSTERDAM (NL)
Op het depot.
Overeengekomen datum.
13.04.2018 13:00 AMSTERDAM (NL)
Op het depot.
Sorteerfout op het depot.
13.04.2018 04:35 AMSTERDAM (NL)
Op het depot
13.04.2018 00:09 Veenendaal (NL)
Onderweg.
10.04.2018 16:51 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.

De oplossing

Dat pakjes direct bezorgd worden en niet pas na herhaaldelijk bellen van onze kant

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johnzijlstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Speciaal een koerier mijn pakket laten brengen... Natuurlijk netjes geregeld... maar huiver al bij de gedachte voor het leveren van mijn volgende pakket.... Zou dat weer 2 weken levertijd worden... of niet?
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?