Klacht DPD Pakketservice: Bezorgd claimt dat mijn adres niet bestaat, pakketje al week op depot. Gebeurd niks meer.

lekkerklagen

Iets meer dan een maand geleden een product besteld in een online winkel. De winkel heeft de bestelling netjes en vlot opgestuurd. Adres gegevens kloppen volgens de track and trace.

Volgende dag thuisgebleven voor mijn bestelling maar helaas nooit aangekomen. Volgens de track en trace bestaat mijn adres niet, pakket zou terug gegaan zijn naar het depot. Echter daar nooit meer gescant. Elke dag bel ik met DPD, kosten 50 cent per telefoontje. Elke dag word er aangegeven dat ze een mail naar het depot sturen en dat hij morgen bezorgd gaat worden. Dit zijn valse beloftes, elke dag komt hij niet. Inmiddels meer dan een week geleden, volgende de klantenservice zou hij al weer terug moeten gaan naar de verzender na 7 dagen...alleen gebeurd dat ook niet.

Een onderzoek naar waar het pakket is gebleven kan alleen de verzender starten. Ook zo iets raars, waarom heb ik als ontvanger geen recht om dat te vragen? En waarom moet ik betalen aan de klantenservice als ze me toch niet kunnen helpen?

Zorgen dat ook ik als ontvanger mag weten wat er met mijn pakketje aan de hand is.

Mijn pakket opzoeken in het depot en opnieuw aanbieden of naar pickup point als mijn adres echt te lastig is..

Klantenservice die nodig is om jullie eigen gemaakte fouten te herstellen gratis beschikbaar maken.

lekkerklagen
    Kleine update:

Inmiddels is het pakket bezorgt bij de "buren" in een andere provincie, volgens google maps 6.5 uur lopen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?