Klacht DPD Pakketservice: Bezorger heeft niet aan gebeld.

Klachtnummer
# 439303
Gebruiker
S.Sengul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nou ik verwachte vandaag mijn pakket en ik was gewoon thuis aan het wachten. Ik kreeg om 15:03 een mail op mijn telefoon terwijl ik op de bank zat JAMMER DAT JE ER NIET WAS, ik heb meteen gebeld naar DPD maar was geen gehoor. er is niet eens aangebeld hoe weet de bezorger nou dat ik thuis was of niet.

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket op een normale manier zo snel mogelijk weer terug op de zelfde adres word bezorgd!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen