Klacht DPD Pakketservice: Bezorger heeft niet aan gebeld.

Klachtnummer
# 439303
Gebruiker
S.Sengul
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nou ik verwachte vandaag mijn pakket en ik was gewoon thuis aan het wachten. Ik kreeg om 15:03 een mail op mijn telefoon terwijl ik op de bank zat JAMMER DAT JE ER NIET WAS, ik heb meteen gebeld naar DPD maar was geen gehoor. er is niet eens aangebeld hoe weet de bezorger nou dat ik thuis was of niet.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn pakket op een normale manier zo snel mogelijk weer terug op de zelfde adres word bezorgd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen