Opgelost door DPD Pakketservice: bezorger is te lui om uit te stappen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415910
Gebruiker
breda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tussen 10 en 11 uur zou mijn pakket afgegeven worden in Breda. om 9:30 zie ik het DPD busje voorbij rijden zonder te stoppen. vervolgens krijg ik de melding dat het bezorgen niet gelukt is, gek he als de bezorger niet eens stopt en uit zijn bus stapt.

De oplossing

ik wil dat de bezorger zijn werk gewoon doet, misschien moeten er trainingen gegeven worden of iets.
en ik wil weten wat er nu met mijn pakket gaat gebeuren

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Tellekamp,

    Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Volgens ons systeem is jouw pakket inmiddels geleverd. Is dit niet het geval, adviseer ik je om contact op te nemen met de afzender.
    De afhandeling van het onderzoek zal tussen DPD en de afzender plaatsvinden.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD​

Uiteindelijke oplossing

Auteur
breda
Datum
Uiteindelijke oplossing
alsnog bezorgd, en een telefoontje of alles nu wel gelukt was. prima dus
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen