Klacht DPD Pakketservice: Bezorger komt helemaal niet langs

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 415953
Gebruiker
kysha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 9 januari zou er een pakket worden geleverd tussen 15.54 en 16.54 uur.
Echter om 16.05 uur krijg ik het bericht "jammer dat je er niet was" in de mailbox.
Terwijl ik gewoon thuis zat te wachten en er om ons huis camera's hangen en ik ook op de camera's niemand van DPD heb gezien.
De DPD is helemaal niet in de straat geweest.
Er werd medegedeeld dat mijn pakketje bij een pickup parcelshop wordt afgeleverd aan de andere kant van de stad.
Er wordt gezegd dat ze langs geweest zijn zonder langs te komen, Er wordt ook geen 2e levering aangeboden en meerdere mails via het DPD contactformulier die zeggen binnen 24 uur te antwoorden, maar ook daar houdt men zich niet aan hun woord, want ook daar heb ik geen enkele reactie op ontvangen.
Ik vindt het te schandalig voor woorden dat ik betaal voor levering van een pakket aan huis, maar ik nu zelf mijn pakket aan de andere kant van de stad moet ophalen.

De oplossing

zorgen dat dit probleem niet meer voorkomt.
Niet zeggen dat je langs bent geweest als dat niet zo is.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw ,

    Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Volgens ons systeem heb je jouw pakket inmiddels afgehaald bij de parcelshop. Is dit niet het geval, adviseer ik je om contact op te nemen met de afzender.
    De afhandeling van het onderzoek zal tussen DPD en de afzender plaatsvinden.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD​

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kysha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen