Klacht DPD Pakketservice: Bezorger laat onder valse voorwendselen formulier tekenen

Klachtnummer
# 474148
Gebruiker
leni1966
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het zal je maar gebeuren,ben je bijna 2 maanden bezig met een onderzoek waar je pakket is gebleven,kom de bezorger van dpd aan de deur anderhalve week geleden,of er even een formulier getekend kan worden voor de verzekering,dus niet!het blijkt een formulier te zijn dat alsnog het pakket was ontvangen,hij kwam met een verhaal dat het formulier getekend dienst te worden voor de verzekering,mijn vriend gaf duidelijk aan dat hij niet de betreffende persoon was die het pakket kwijt was,dat was namelijk ik,maar de bezorger zei,geef niet als er maar een krabbel staat in vertrouwen heeft mijn vriend getekend,gelukkig belde ik vandaag,hoe ver het stond met het onderzoek,zo kwam ik er achter,dpd vertelde mij dat ik getekend had dat het pakket tocht ontvangen was en zei dat het onderzoek daar mee afgerond was,ik zei oh weet ik niks van,en dpd zei,we hebben een formulier hier liggen getekend met de naam ..............ik zei al gelijk dat het niet klopte en het formulier ongeldig is,dpd zei idd mevrouw deze formulier is idd ongeldig,maar zou u zo vriendelijk willen zijn om een nieuw onderzoek aan te vragen via de verkoper het kan anders niet opgelost worden.

nou daar gaan we dan maar weer,dankzij de bezorger kan ik weer helemaal opnieuw beginnen,deze moet ook onmiddellijk ontslagen worden,als je zulke streken uithaal

De oplossing

zo snel mogelijk regelen en chauffeur is niet betrouwbaar dus ontslaan

2 reacties

  1. Auteur
    leni1966
    Datum
    DPd heeft niks van zich laten horen,slechte zaak
  2. Auteur
    leni1966
    Datum
    ik mag hier niet gaan schelden maar,ik ga toch is uitzoeken wie boven dpd staat en een email naar de overheid dat dpd dicht moet,hoop dat de mensen zich gaan verzamelen dan staan wij sterker

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen