Opgelost door DPD Pakketservice: Bezorger liegt over aflevering pakket aan huis / parcelshop, pakket is nu kwijt.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 322449
Gebruiker
EvdHeijden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bezorger van jullie heeft mijn pakket kwijt gemaakt en afleverinformatie vervalst. Ik heb de afgelopen drie dagen in totaal meer dan 60 minuten met jullie klantenservice aan de lijn gehangen maar zonder oplossing voor het probleem.

Dit situatie is als volgt:
De bezorger zou op 12 september om 11:31 bij mij aangebeld hebben.
-> Dit is nooit gebeurd, ik was thuis en er is niet eens een briefje in de brievenbus gegooid. Dus valse informatie van de bezorger.

Vervolgens zou het pakket dezelfde dag om 11:31 bij de parcelshop van Jordan zijn afgeleverd en zouden zij getekend hebben voor het ontvangst.
-> Ook dit is niet gebeurd, ik ben woensdag, donderdag en vrijdag langs geweest maar het pakket was nog niet binnen. De parcelshop heeft het pakket niet ontvangen en dus ook nooit getekend voor het onvangst van het pakket. Opnieuw vervalsing van de bezorger.

Ik wil graag weten waar mijn pakket is en anders de kosten van het pakket vergoed krijgen. Het gaat om een pakket uit het Verenigd Koninkrijk met een waarde van £106.37 / €119,31, verzonden door MandP.

Ik ga niet opnieuw bij die webshop dezelfde bestelling plaatsen, ten eerste omdat ik mijn geld terug wil en en ten tweede omdat het anders wéér via jullie bezorgservice geleverd moet worden en daar zit ik niet op te wachten. Jullie bezorger heeft het pakket kwijt gemaakt, niet de verzender.

De oplossing

Pakket alsnog zo snel mogelijk leveren en anders het volledige bedrag van het kwijtgeraakte product vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    EvdHeijden
    Datum
    Pakket zojuist ineens wel beschikbaar in parcelshop.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EvdHeijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry