Klacht DPD Pakketservice: Bezorger niet volgens bezorgafspraken.

Klachtnummer
# 443687
Gebruiker
Bozeontvanger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger voor de 2e keer in 2 weken tijd pakket bij de voordeur gezet, aangebeld en weggereden. Andere mensen kunnen dit gewoon meenemen! Het is dezelfde bezorger want we hebben hem op video.

De oplossing

Dit voor de toekomst oplossen en een financiele tegenmoedkoming.

2 reacties

  1. Auteur
    Bozeontvanger
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie gekregen vanuit dpd
  2. Auteur
    Bozeontvanger
    Datum
    Dramatisch dat jullie niet reageren..kwaliteit ver te zoeken..jullie zijn niet waardig om deze functie uit te voeren.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen