Klacht DPD Pakketservice: Bezorger weigert

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 395034
Gebruiker
SoccieAmor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de track and trace staat 'ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten'. Beide is niet waar, daarom twee keer contact gehad met de klantenservice. Bij de eerste keer meerdere malen vriendelijk verzocht het pakket alsnog te leveren en een klacht jegens de bezorger ingediend. Bij de tweede keer contact met de klantenservice geëist dat het pakket alsnog geleverd wordt. Ik krijg hier geen gehoor op en er wordt alleen maar excuses gemaakt. Maar er is geen excuses voor een bedrijf dat meermaals de kerntaak niét uit weet te voeren. Vijf van de zes pakketten hebben problemen gehad waar ik met andere pakketdiensten een enkele keer uit tientallen een probleem had.

De oplossing

Het pakket terstond bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Roskam,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.

    Ik heb jouw klacht doorgestuurd naar ons depot, zij kunnen controleren of de chauffeur daadwerkelijk langs is geweest of niet en hem indien nodig hierop aanspreken.
    Jouw pakket wordt vandaag opnieuw bij je aangeboden, hierover ontvang je nog een bericht met een tijdsindicatie.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SoccieAmor
Datum
Uiteindelijke oplossing
De reactie van zowel de customer service als hier beloofd mij een levering vandaag. De tracking informatie geeft echter aan dat het pakket nog op het depot is. En ook al was de informatie -al dan niet- op to date dan heb ik nog steeds geen vertrouwen dat de koerier bij deze 'afleverpoging' het pakket wél zal leveren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen