Klacht DPD Pakketservice: Bezorger weigert

sad Niet opgelost
SoccieAmor

In de track and trace staat 'ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten'. Beide is niet waar, daarom twee keer contact gehad met de klantenservice. Bij de eerste keer meerdere malen vriendelijk verzocht het pakket alsnog te leveren en een klacht jegens de bezorger ingediend. Bij de tweede keer contact met de klantenservice geëist dat het pakket alsnog geleverd wordt. Ik krijg hier geen gehoor op en er wordt alleen maar excuses gemaakt. Maar er is geen excuses voor een bedrijf dat meermaals de kerntaak niét uit weet te voeren. Vijf van de zes pakketten hebben problemen gehad waar ik met andere pakketdiensten een enkele keer uit tientallen een probleem had.

Het pakket terstond bezorgen

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Roskam,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.

Ik heb jouw klacht doorgestuurd naar ons depot, zij kunnen controleren of de chauffeur daadwerkelijk langs is geweest of niet en hem indien nodig hierop aanspreken.
    Jouw pakket wordt vandaag opnieuw bij je aangeboden, hierover ontvang je nog een bericht met een tijdsindicatie.

Customer Service DPD

SoccieAmor
De reactie van zowel de customer service als hier beloofd mij een levering vandaag. De tracking informatie geeft echter aan dat het pakket nog op het depot is. En ook al was de informatie -al dan niet- op to date dan heb ik nog steeds geen vertrouwen dat de koerier bij deze 'afleverpoging' het pakket wél zal leveren.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?