Opgelost door DPD Pakketservice: bezorger zegt 2x niemand thuis aangetroffen, bezorger liegt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 448901
Gebruiker
Klacht DPD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bezorger zegt dat er tot 2x toe niemand thuis was terwijl hij nooit aan de deur is geweest. Er waren meerdere mensen aanwezig er stonden ook meerdere auto's voor de deur. Bij de DPD klantenservice heb ik meer dan een half uur in de wacht gestaan daar werd mij hetzelfde verteld als ik op de site kon lezen, pakket was onderweg. Er kon geen contact worden opgenomen met de chauffeur werd mij verteld. Toen ik had opgehangen stond de status plotseling op: u was voor de tweede keer niet thuis pakket gaat retour afzender. Terwijl ik de hele dag in de tuin bezig was met zicht op de weg geen DPD busje langsgekomen (ik woon aan een stille weg) top bedrijf!

De oplossing

is niet de eerste keer dat dit gebeurt, ik woon in het buitengebied en heb het idee dat de chauffeurs dit gebied liever overslaan. Ik wil net als iedereen mijn pakketten binnen een normale levertermijn krijgen en niet een week hoeven wachten. Ook wil ik dat er niet wordt gelogen.

1 reactie

  1. Auteur
    Klacht DPD
    Datum
    het pakket is uiteindelijk op zaterdag bezorgd. (op maandag verzonden door onze leverancier) andere bestellingen die later waren besteld werden eerder geleverd door DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht DPD
Datum
Uiteindelijke oplossing
het pakket is alsnog aangeboden wel veel later dan gebruikelijk
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen